06 september 2023

Vijf jaar 'motorloos'

Prijswinnende reportage over Hadrian's Wall

Vandaag is het precies vijf jaar geleden dat ik mijn motorfiets verkocht - om te stoppen met motorrijden. De motor maakte in 2019 plaats voor de camper. Nee, ik mis het motorrijden niet. Zou trouwens geen tijd hebben om er op te rijden...

Motorfietsen testen: 
voor het Algemeen Dagblad
in de jaren tachtig
Eenmaal motorrijder altijd motorrijder, dat wel. Nog altijd kijk ik op of om bij het horen van een gemotoriseerde tweewieler. Tenminste, als dat geen asociaal geluid is. Want daar heb ik een enorme hekel aan, die overlast bezorgende scheurijzers.





Hieronder: ook samen met fotograaf Kees vd Berg uit Bilthoven maakte ik veel reportages. Hij met auto en camera (met diarol erin), ik met de motorfiets. Dolle avonturen beleefd samen. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten