12 oktober 2021

Grijs, grijzer... nattigheid

Regen   Na drie prachtige dagen is het vandaag even wat minder in Schönau am Königssee. Tijd voor wat computerwerk - foto's nabewerken onder andere - en wat meer kletsen en koffie dan anders.

Maar fotograferen kan natuurlijk ook in de regen. In ieder geval kunnen enkele van mijn objectieven en de grootste camera er tegen.

Dit kerkje, uit 1512, ben ik nu ook eens in geweest. Prachtig, met een mooi orgeltje ook dat ik graag eens zou horen. 

Fotograferen in deze regio is best eenvoudig. Er zijn stickers aangebracht op fotogenieke plekken. Kijk maar 

                                                                     ==>
  

Origineel   Het interieur van het kerkje. Ik ben benieuwd wat er origineel nog uit 1512 stamt.

Prachtig orgeltje. Hoe zou dat klinken? Al die beelden er voor, ook fraai.
Anders   De bovenste foto is 'de klassieke'. Maar in de herfst kan het ook anders, misschien. 

De eerste keer dat we hier waren maakte ik ook foto's van dit tafereeltje. Eenmaal op de computer vond ik het niks. Deze tweede poging is geslaagder. Maar het kan nog beter. Veel beter misschien wel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten