06 januari 2019

Mozart en motorrijden

 

Je kunt van motorrijden houden en van Wolfgang Amadeus Mozart. Ik geef toe, ik kom die combinatie niet vaak tegen, maar mij treft het nou eenmaal. Bij motorrijden hoort kennelijk vette worst, bbq, blues en bier, maar ik heb liever een koffie verkeerd met een Digestive, klassiek en een fijn glas rode wijn. Kan ik allemaal niets aan doen.
Toen ik bij de toenmalige hoofdredacteur van Moto73 met de suggestie Mozart aankwam keek hij me aan met een blik die al gelijk zijn nog te uiten reactie verraadde. Maar zie: na enige toelichting ging het licht op groen en sprong ik 'te paard' richting Oostenrijk. Het artikel werd in mei 2006 gepubliceerd. Vijf volle pagina's lang. Je ziet er hier drie van. De eerste twee zijn een spread: één foto over twee pagina's. Zo beginnen eigenlijk alle vele tientallen motorreportages die ik voor Moto73 tot nu toe heb gemaakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten