30 juli 2024

Nauwelijks tot geen motorpech

Hoewel ik vele tienduizenden kilometers op de Suzuki motorfietsen  reed - minstens 20.000 km per jaar - heb ik amper pech gehad. Een keer iets met koolborstels, waardoor het starten wat extra aandacht vroeg maar - dankzij een telefonisch 'consult' bij de Suzukidealer - altijd wel lukte. Een keer lekte er ergens iets, ik geloof koelvloeistof - maar ook daarmee kwam ik veilig thuis. Een gaatje in de waterkoeling (door steenslag), dat bleek niet op te lossen door de Franse Suzukidealer. Domweg omdat de levering van onderdelen zeker een week zou duren. Met de trein ben ik toen thuis gekomen (met drie hogesnelheidstreinen, meer precies). De motor in de vrachtwagen.

Vrij regelmatig had ik een veerboot nodig om op de bestemming te komen. Niet mijn hobby, vooral door het 'gedoe' met die riemen om de motor vast te zetten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten