05 januari 2022

Mannendromen...

Negentien   Allereerst natuurlijk wens ik jullie allemaal een prettig 2022. Prettig, want meer kan het niet worden zolang we niet negentien COVID-19 prikken hebben gehad. Want ik vermoed dat het daarom COVID-19 heet. Overigens: als de wetenschap zegt: negentien prikken, dan gaan er bij mij negentien prikken in. Want als ik de wetenschap niet kan vertrouwen, wie dan wel? Lange Frans? Doutzen Kroes? Kortom: complottheorieĆ«n zijn aan mij niet besteed.

Ruimtereis   Ik wil het hebben over mannendromen. Er zijn mannen die dromen van een Ferrari Testarossa in de garage. Of van een weekendje met Doutzen Kroes (maar die wil zich niet laten prikken...). Ik ken ook mannen die een ruimtereis willen maken, en enkele idioten deden dat intussen ook (in plaats van hun bergen geld te besteden aan een betere wereld). Ook zijn er mannen die dromen van de hoofdprijs in de Postcodeloterij. En ga zo nog maar even door. Allemaal dure en praktisch onbereikbare dromen.
Steppen   Mijn droom is sinds mijn twaalfde een stuk eenvoudiger: ik wil steppen. Het heeft even geduurd, maar vandaag is de step aangeschaft. Geproduceerd in TsjechiĆ«, gekocht in Bussum en nu bij mij in de garage. Wachtend op wat droger weer. Ik wil gaan steppen om lekker te bewegen. Qua inspanning zit steppen tussen fietsen en rennen in en dat is precies wat ik zoek. Wordt vervolgd dus! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten