09 december 2021

Dagje Blijdorp - met 'hindernissen'

Duur   Dankzij mijn abonnement heb ik alleen de zes euro (!) parkeerkosten. Moet je een kaartje kopen, dan is zo'n bezoek op dit moment eigenlijk niet aan te raden. 

Tijdslot   Gisteren 'kocht' ik online een kaartje (€ 0,00), met tijdslot. Bij aankomst moet ik het abonnement tonen en het kaartje met tijdslot. Plus een uitrijkaart kopen. Bij de koffie moet ik het abonnement tonen (10% korting) en de QR-code als ik het binnen wil nuttigen. En dat wil ik vandaag, uiteraard. Meer foto's, inclusief het jonge olifantje, hieronder.

Vogelgriep   Veel dieren zijn niet zichtbaar in de winter. Ja, de ijsberen wel. Alle volières waar je anders in kunt, zijn door de vogelgriep gesloten. In alle binnenruimtes moet je een mondkapje op. Niet alles is open en de horeca is zeer beperkt open. Begrijpelijk allemaal, maar het kaartje kost wel net zoveel als anders.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten