02 mei 2021

[Mening] Onder een steen geleefd...?

Een dezer dagen krijg ik deze tekst als persbericht toegestuurd:

Avicii museum opent nog dit jaar 
 

De Zweed Tim Bergling beter bekent als DJ Avicii krijgt nog voor het einde van dit jaar een eigen museum in Stockholm. Het  museum wordt op 16 november aanstaande  geopend. Gelijktijdig wordt ook zijn biografie gepubliceerd. Avicii werd maar 28 jaar, maar kreeg het in zijn korte leven toch voor elkaar om zichzelf onsterfelijk te maken met zijn muziek. Hij scoorde tal van hits en werd beloond met een onwaarschijnlijke hoeveelheid gouden en platinum platen. En hij veroverde de harten van fans over de hele wereld. Al in 2020 werd bekendgemaakt dat er een museum en een biografie zouden komen en nu weten we ook wanneer. Dus Save the date! 

Beter bekent ja, au.
Als mensen mij, na een vraag of opmerking van mijn kant, aankijken met een blik van 'waar heb je het over?' mag ik graag denken (en soms zeggen): "Heb je de afgelopen maanden onder een steen geleefd?"

Nu kan een ieder dat tegen mij zeggen. DJ Avicii? Werkelijk nog nooit van gehoord.

Mijn kinderen - dertigers - wel. Zelfs kleinzoon Thijs (9) kent 'em.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten