22 november 2020

Terug in de tijd

Toen ik in 1992 alleen verder ging - na een mislukte samenwerking met een zakenpartner die veel geld voor privé-doeleinden uit de zaak nam zonder mijn medeweten - kreeg ik zeer uiteenlopende klanten. Een paar voorbeelden uit die tijd.

Een leverancier van kantoormeubelen. Bestaat niet meer. Was een onmogelijke man, politiek actief ook en de uitvinder van 'eigenwijs'. Desondanks enkele jaren voor gewerkt. Tot het me te veel werd en ik bedankte voor zijn opdrachten.
















Al dan niet in samenwerking met een reclamebureau of drukkerij verzorgde ik complete nieuwsbrieven, personeelsbladen en dergelijke.

















Reportages c.q. advertorials voor een zakenblad.



















Fotografie voor dagblad Trouw in samenwerking met de Trouw-journalist Haro Hielkema. Geweldig leuke trip was dit - met beide echtgenotes erbij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten