07 oktober 2019

Onbeperkt naar de film...?

Onlangs zat ik in de bioscoop ('Das schweigende Klassenzimmer', aanrader!) toen deze reclame voorbijkwam. Ik kijk zelden met aandacht naar die reclame, maar bij deze viel mij iets op. Namelijk het zinnetje onder de vette letters.
'Onbeperkt eten en naar de film'. Dat eerste vind ik een slecht idee, maar dat tweede kan best een aanzienlijke besparing opleveren. Onbeperkt naar de film! Dan heb je die 35 euro er na een paar films al uit!
Ik sluit niet uit dat 'de tekstschrijver' van deze reclame bedoelt dat je maar naar één film mag. Maar dat staat er wat mij betreft zeker niet.
Ik zal het de Watertuin toch eens vragen. Ik stuur een e-mail: "In uw bioscoopreclame lees ik: 'Onbeperkt eten en naar de film voor 35 euro.'In onbeperkt eten heb ik geen interesse, maar in onbeperkt naar de film wel. Daarom deze vraag: Geldt dit alleen voor de bioscoop in Bergen op Zoom?"

Zodra er een antwoord is zet ik dat als opmerking hieronder.

1 opmerking:

  1. Ja hoor, een reactie. Heel kort, heel zakelijk, zelfs geen aanzet tot iets vriendelijks of grappigs. Gemiste kans! De reactie luidt: "Het is onbeperkt eten voor 2 uur ( vrijdag t/m zondag 1,5 uur)en 1 keer naar de film voor € 35,-." Pfff...
    Ik ga nog een stapje verder en stel voor dit aan de Reclame Code Commissie voor te leggen. Wordt vervolgd.

    BeantwoordenVerwijderen