19 september 2019

Het 'gewone leven' keert weer terug

Ben nu zo'n drie weken met de Adria camper (Adria Twin Supreme 640 SLB, voor de liefhebbers) op pad en het einde van deze geweldige trip komt in zicht. Ik sta nu in Splügen, op een camping op 1475 m. Dat laatste betekent vooral dat het na zonsondergang al behoorlijk koud wordt! Morgen bezoek ik nog één camping (twee nachten) in het schitterende, Zwitserse Graubünden en dan begin ik aan de terugreis (in twee of drie dagen).


CaravanSalon
De trip begon met een bezoek aan de CaravanSalon in Düsseldorf, samen met de CMT in Stuttgart de belangrijkste kampeerbeurs in Europa. Daarna reed ik van oost naar west de Deutsche Alpenstrasse, om voor die organisatie foto's te maken. Tenslotte was - en is er nu nog - er een week Graubünden, voor een tijdschrift.
Ik verbleef op campings, camperplekken en bij boeren (Landvergnügen). Hier en daar nam ik de fiets om een en ander te bezoeken en ook werd er gewandeld. Net vakantie, maar dan werk. Wil je hier meer over teruglezen dan kan dat op wl.reislogger.nl. Veel foto's vind je ook op mijn Instagram-account.

Eigenlijk kom ik iets eerder terug dan gepland. Had nog iets in Frankrijk willen bezoeken, maar een opdrachtgever heeft eerder teksten en foto's nodig dan ik had voorzien.

In de komende weken kun je hier meer Duitse Alpenroute en Graubünden tegemoet zien. Met fototips!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten