16 juni 2019

CaptureOne: het lukt me niet

Op de Fotofair Beekse Bergen sprak ik iemand die mij adviseerde toch CaptureOne eens te proberen. 'Geeft veel mooiere resultaten dan Lightroom'. En er is een 30-dagen probeerversie.
Ik besloot het eens te proberen. Downloaden was zo gebeurd, het programma startte lekker snel op. Maar dan...
Een paar lessen online hielpen best. Maar wat een tijd dat kost.
Vanmorgen weer eens even een paar foto's proberen. Bij de eerste foto die ik wil exporteren krijg ik een foutmelding. Kan alleen foto's exporteren die online staan. Pardon?

Ik heb CaptureOne weer van de harde schijf verwijderd. Er zullen best prachtige resultaten mee te behalen zijn, maar ik ben over Lightroom helemaal niet ontevreden. Maar belangrijker nog: dit programma ken ik inmiddels als mijn broekzak. En dat is ook wat waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten