21 februari 2017

Nieuwe objectieven van Sigma

Op een beurs in Japan zijn deze week enkele nieuwe Sigma objectieven aangekondigd. Prijzen en datum beschikbaarheid zijn nog niet bekend, maar dit wil ik je toch alvast melden.

Het betreft drie Art objectieven en één Contemporary objectief. Het gaat om:

Sigma 14mm f/1.8 DG HSM Art
‘s-Werelds eerste en enige F1.8 ultra-groothoek objectief



Sigma 135mm f/1.8 DG HSM Art
Voor portretfoto's met een adembenemend bokeh

Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art
Het werkpaard voor professionals

Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG OS HSM Contemporary
Ultra telezoom objectief met compact ontwerp

Ik kijk vooral uit naar de 24-70 mm. Eerdere Art-lenzen die ik mocht testen bevielen mij zéér, dus ik verwacht dat ook veel van de 24-70 mm, een heerlijke reportagelens. Kan ik de 24, 35 en 50 mm thuis laten... ook al zijn dat resp. f/1.4, f/2.0 en opnieuw f/1.4 lenzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten