01 augustus 2023

Twitter: ik zet er definitief een kruis door

Elon   Die Musk is volgens mij, en vele anderen, he-le-maal gestoord. Heeft-ie een 'merk' in handen dat zelfs een werkwoord is geworden, gooit hij dat zomaar overboord. Twitteren, tweet, het zit in ons dagelijkse vocabulaire. Twitter is nu X geworden. Trouwens: hoe gek Musk is blijkt wel uit de naam van zijn laatst geboren zoon (2020): het arme (..) schaap heet X AE A-XII (roepnaam X).

Rechts   Recent meldde ik mij nog eens aan voor Twitter. Maar niet voor lang: wat een fascistische drek is het die je daar nu vooral leest. Complottheorieën, wetenschapsontkenning ('het is vandaag 21 graden, hoezo klimaatopwarming'), je gelooft je ogen niet. Kortom: ik heb definitief een kruis door het vogeltje gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten