17 oktober 2022

En dat allemaal op 17 oktober...

17/10   Het is een bijzondere maandag. Lees maar mee.

Schoolfeest   Op 17 oktober 1969 ontmoette ik Haar voor het eerst, in Rotterdam op een schoolfeest. Het was die eerste avond al gelijk raak. Bij Haar vooral... Tot op de dag van vandaag zijn we bij elkaar.

Doormidden   Op 17 oktober vandaag rijdt een trein dwars door een bus, op een spoorwegovergang (waar anders?). Niemand gewond, maar in de trein zat de moeder van onze schoonzoon.

NPORadio4   Ook vandaag ben ik op de radio te horen: NPORadio4. Ik mag een nummer aankondigen uit de Klassieke Top 400. Rameau - een wat onderbelichte componist in ons land. Dat fragment horen kan hier. Ik nam het op met mijn telefoon - daarom klinkt het wat 'hol'. Maar leuk toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten