16 april 2020

Over een week weten we meer

Wandelen en fietsen: dat kan nog wel gelukkig.

Op 21 april, zo verwachten we, zal de regering bekend maken wat er ten aanzien van het coronavirus gebeurt nĂ¡ 28 april. Dat is immers de datum waarop de termijn afloopt van 'handen wassen - anderhalve meter afstand houden - liefst thuis blijven'.
Mijn voorspelling, op basis van wat ik zo links en rechts om me heen zie en hoor: we moeten nog even volhouden. Sowieso handen wassen en anderhalve meter afstand houden. Het 'liefst thuis blijven' zal iets worden afgezwakt.
Nieuws verwacht ik zo langzamerhand ook wel over een vaccin en/of geneesmiddel. Dat zou er toch zeker dit jaar moeten zijn. 
Kamperen in de zomervakantie? Ik reken er nog maar niet op. In september met de camper op stap? Dat vermoed ik wel. Misschien nog niet de grens over, maar misschien ook wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten