14 februari 2019

CamperVaria 2019 nr. 1 verschenen

Van de persen rolde onlangs het jongste nummer van CamperVaria, het tijdschrift voor de geïnteresseerde camperbezitter - en zij die dat willen worden. Mijn foto op de voorpagina is van een schitterende Carthago model 2019, namelijk de Liner-for-two. Ik maakte deze bij het Duitse RSF in Ochtrup - bij Enschede - waar in een enorme showroom heel veel Carthago's bij elkaar staan. Veel Nederlanders kopen hier hun Carthago. Het basismodel van de door mij 'nader bekeken' camper kost € 143.770,-. Maar: dan heb je ook een paleis op wielen...

De tweede camper die uitgebreid in dit nummer van CamperVaria aan bod komt is de Knaus L!ve TI 650 MEG Selection, die ik 'absurd compleet' noem.
In hetzelfde nummer ook een interview met Leon Bruggink, eigenaar van twee prachtige zaken in Borculo en Almelo. Ik bezocht beide voor dit verhaal.
Tenslotte schreef ik nog een artikel over de Lacros elektrische vouwfietsen, heel populair bij camperaars.

Informatie
CamperVaria verschijnt in maand 1, 5, 9 en 12.
Uitgever: B&B Provice
www.campervaria.nl
Jaarabonnement € 15,- (kennismaking, NL)
Aanmelden en opzeggen: di en do 0599-856080 van 8.30-11.30u

Geen opmerkingen:

Een reactie posten