12 januari 2019

Rubriek 'Huisdieren' in het Algemeen Dagblad

Heerlijk, een keer verhuizen. Het was voor ons aanleiding om eens flink 'huis te houden' in de enorme hoeveelheid 'archiefmateriaal' die we de afgelopen decennia hebben verzameld. Ik heb me heilig voorgenomen dat dit me geen tweede keer overkomt. Hoezo, papierloos kantoor?
De belangrijkste zaken heb ik ingescand en tientallen kilo's aan papier weggegooid via de daarvoor bestemde kanalen (Milieustraat vooral).

Zo kwam ik dit tegen. Behalve een rubriek over motorfietsen - ik testte nieuw op de markt gekomen types - had ik in het Algemeen Dagblad in de jaren 80 van de vorige eeuw ook een rubriek over huisdieren. (Dat is het voordeel als je nergens veel verstand van hebt: dan ben je voor alles inzetbaar.) In die rubriek kwam ik met huis-tuin-en-keuken tips, beantwoordde ik vragen van lezers (in overleg met een dierenarts als dat nodig was) en bracht ik dierennieuwtjes.
Deze aflevering is van 12 december 1981.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten