20 november 2018

De deur ging open en toen...

Voor een bandenmerk maakte ik enige tijd foto's van bijzondere voertuigen, uiteraard voorzien van banden van dat merk. Zo moest ik ook een keer in Kruiningen zijn om een tractor met hele dikke banden te fotograferen. Rond het afgesproken tijdstip verscheen de tractor op de plek die ik had opgekregen. De deur ging open en... er kwam een jonge vrouw uit. Onverwachts en vijftien jaar geleden nog iets ongewoner dan nu (gelukkig).

Haar naam had ik op de foto geschreven. Zou haar graag deze foto geven. Ga dat via het loonbedrijf waarvoor ze toen reed proberen.

En waarachtig: dat is gelukt. Via via kreeg ik een e-mail van haar. Het bandenmerk was dus Bridgestone, ik herinner me het weer inderdaad. Intussen heeft 'het meisje' van toen een gezin: op de trekker zit ze niet meer. Ze vond het erg leuk deze foto ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten