04 augustus 2018

In aantocht: NKC Kampeerauto van het Jaar

Elk jaar wordt - in drie categorieën - door de NKC (Nederlandse Kampeerauto Club) de Kampeerauto van het Jaar gekozen. Het publiek heeft hierin een belangrijke stem, het voorwerk wordt gedaan door een vakjury. Vanaf dit jaar mag ik deel uitmaken van deze vakjury. Er leuk om te doen!
De drie categorieën waarom het gaat zijn de buscamper, de halfintegraal en de integraal. Voor niet-kampeerders misschien onbegrijpelijke termen, voor de camperaar echter gesneden koek.

Ik kom goed geïnformeerd aan de start: dit jaar bezocht ik namelijk meer persbijeenkomsten van fabrikanten dan ooit tevoren. Of ik al een idee heb? Nee, natuurlijk niet (..). Die op de foto staat dan? Nee hoor, ik zocht een mooie illustratie hierbij met niet te prominent een merknaam erop. De foto maakte ik op 26 juni jl. tijdens één van de presentaties dit jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten