03 december 2017

Fotograferen in de mist (inclusief haas)


Binnen blijven met de mist? Geen fotoweer? Nou, dan heb je het mis.
Zaterdagmorgen, 2 december. Ik heb een afspraak in Vlissingen. Het is mistig en heeft gevroren. Een ideale combinatie voor de fotografie. Op pad dus!
Op de terug weg hoef ik maar heel weinig om te rijden om niet de snelweg maar de dijkweggetjes in Zeeland te nemen. Het is hier zo mooi, rustig, smal ook...
Voor mij rent een haas over het weggetje. Hij duikt de berm in en ik laat de auto uitrollen. Mijn manier van jagen - zonder een druppel bloed.


Zou hij mij hebben gezien? Terugkomen? Ja hoor, klik. Met de 70-200, lag al klaar op de stoel naast me.
Uiteindelijk wordt het hem (haar?) toch te gek en klimt hij uit de berm. Een stukje verderop neemt hij de zaak nog eens in ogenschouw. Mooi, zo'n ontmoeting van een paar minuten. Kan ik weken op teren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten