04 juli 2017

Jong en oud

De Belgische Paul (l) is misschien wel de aardigste collega die ik ken. En anders in elk geval de meest opmerkelijke. Schrijft al heel lang over kamperen, campers (zwerfauto's in België - wat een uitstekend woord is dat toch) en bezoekt de jaarlijkse presentaties van de fabrikanten doorgaans in zijn eigen buscamper - op maat laten maken. Let wel: Paul is intussen 87!
De Duitse (denk ik) Natalie Baur is misschien wel de vriendelijkste marketingassistent die ik ken. En anders in elk geval de meest aantrekkelijke. Veel meer weet ik niet van haar. Ja, ze werkt voor Carado, kampeerautobouwers met ambitie. Jong team, het enthousiasme druipt er vanaf.

Paul en Natalie. Een wereld van verschil. Met toch één overeenkomst: kamperen. Dank jullie wel dat ik dit mooie moment mocht vastleggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten