26 mei 2017

Rotterdam is toch wel met stip de meest fotogenieke stad van Nederland. In het gebied Markthal - Oude Haven - Erasmusbrug - Maritiem museum kun je gerust een hele dag verblijven met je camera.
Onlangs deed ik dat weer eens, met een groep cursisten van Volksuniversiteit Breda. Het was onze laatste bijeenkomst en ik kijk dan niet op een uurtje meer of minder. Omdat ik het zelf ook zo leuk vind en me zonder aanleiding de tijd niet gun om dit te doen... Maar nu dus wel!

Gewapend met de Panasonic Lumix LX100 - wat aangenaam licht is deze toch - heb ik me weer prima vermaakt. Vragen van de cursisten beantwoord, aanwijzingen gegeven en zelf foto's gemaakt. En natuurlijk koffie gedronken, een lunch genoten aan de Oude Haven en een wandeling gemaakt over de Erasmusbrug.
Onze foto's plaatsen wij op een besloten Google foto album. Kunnen we elkaars resultaat zien en bespreken. Mijn Rotterdam-foto's heb ik ook apart in Flickr gezet: je ziet ze hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten