12 april 2017

Vrolijke modellen voor de Erasmusbrug


Met mijn camera en enkele objectieven liep ik richting de Erasmusbrug. De auto stond geparkeerd bij het Nederlands Fotomuseum, in verband met een afspraak daar. Bewust had ik wat tijd ingebouwd voor een paar foto's. Deze meiden stonden daar elkaar te fotograferen met hun telefoons. "Jullie moeten er samen op", zei ik in het voorbijgaan. Ik verwachtte niet direct een reactie, maar die kwam er wel: "Zou u dat willen doen?"


Het resultaat was een fotosessie van enkele minuten, met drie verschillende objectieven: Sigma 12-24mm, Canonon 35 mm f/2.0 en Canon 50mm f/1.4. En ze waren er héél blij mij, reageerden ze kort nadat ik de beelden per netpost had toegestuurd. Maar de studenten - want dat zijn het - poseerden dan ook als ervaren modellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten