02 april 2017

Beurs Professional Imaging: Nijkerk drie dagen in teken fotografie

Ja, ik mopperde eerder over de bereikbaarheid en het parkeren van deze fotobeurs in het weekend 18-20 maart jl. in Nijkerk, maar uiteindelijk op de beurs heb ik het best naar mijn zin gehad. Bij Sigma zag ik de nieuwe 24-70 mm in de Art lijn. Helaas kon men mij nog niets meer vertellen over levering en prijs, maar de verwachting is mei, juni. Ik kijk er naar uit, want het lijkt mij een geweldige reportagelens als ik met de motorfiets op pad ben. Kunnen de 24 mm, 35 mm en 50 mm thuis blijven. En lichter is beter... Daarnaast heb ik dan alleen de 70-200 nog nodig. Twee lenzen waarmee ik alles kan doen: heerlijk!

Interessant was de lezing van Jasper Doest, die zijn prachtige (natuur)fotografie inzet voor een betere en schonere wereld. Net als veel fotografen lijdt Jasper niet aan een te klein ego, maar van dat bezwaar kon ik gedurende zijn verhaal gelukkig steeds meer afstand nemen.

Intussen ben ik gisteren in Spanje aankomen voor het begeleiden van SNP Fotoreis. De beelden hiervan verschijnen de komende dagen op deze website en op Instagram. Als de wifi wil meewerken op onze overnachtingsadressen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten