20 maart 2017

PI: fotobeurs voor professionals

Foto met Nexus 5X - telefoon
Nijkerk ligt niet naast mijn deur. Ben ook jaren niet op deze beurs geweest. En hoef ook de komende jaren niet meer als er geen betere locatie wordt gevonden. Parkeren, in de regen wachten op een pendelbus... vreselijk.
En dan zo'n slaapverwekkende presentatie over Photoshop van een Engels sprekende Duitser... geen idee waarom dat niet door een Nederlander kan worden gedaan.

Overigens was de beurs best leuk - ook al omdat ik enkele bekenden tegenkom bij Canon en Sigma plus enkele fotografen. Maar de heen- en terugreis en vooral het parkeren ter plekke verdienen geen schoonheidsprijs. Een dikke laag modder maakte mijn auto er ook al niet schoner op.

Ik kocht er wel een éénpootstatief. Die ik heb is zwaar en oud, deze is licht, meerdere segmenten waardoor de opberglengte aangenaam gering is.


posted from Bloggeroid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten