10 februari 2017

Dintelse Gorzen: ook in de winter kun je hier fotograferen

Natuurlijk, het voorjaar (vooral) en de herfst (kleuren) zijn mooi. Dat geldt ook voor een 'verwilderd' gebied als de Dintelse Gorzen, voorbij Steenbergen, bij de Heen. Een gebied van Natuurmonumenten.
Vandaag was ik daar met een groepje fotoliefhebbers. Helaas zagen we geen ponies, geen koeien. Enkele zilverreigers - op grote afstand - en een buizerd, fazanten, ik hoorde winterkoninkjes, en we zagen nog diverse watervogels en ganzen. Allemaal niet op fotoafstand.


Op de terugweg kwam ik nog een natuurfotograaf tegen die mij herkende: "Ik heb ooit een cursus bij je gevolgd in de Beekse Bergen." Dat heeft kennelijk inspirerend gewerkt, aan zijn uitrusting nu te zien...

Hier nog enkele indrukken.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten