30 mei 2020

Een kreet die aanslaa... (lees vooral verder)

Bij Witt International in Weiden, Duitsland, zaten de creatieven van het duurbetaalde reclamebureau zich suf te piekeren over een effectvolle slogan voor de Nederlandse markt. De juiste foto hadden ze al: een prachtig model met frisse kleren: witte broek, zwart-geel bloesje en bijpassende armbanden. De zonnebril is wat ruim bemeten, maar het siert haar best.
Maar die kreet. "Plötzlich kenne ich einen guten", riep er één. Nieuwsgierig keken de anderen hem aan. "Mode die bij mij pas"

De anderen vielen haast van hun stoel van verbazing. Geweldig! "Moet iemand die Nederlands spreekt daar misschien nog even naar kijken?", vroeg een stagiaire. Meewarig werd ze door haar collega van Witt International aangekeken. "Deze reclamemensen weten heus wel wat ze doen hoor."

1 opmerking:

  1. Hi viewers online, I'm Alfonso Vázquez from Mexico. I'm here to share my testimony about how i was helped to get my wife back. I was a cheat and my wife caught me several times. I tried fixing myself and each time i ended up cheating over and over again. I guess i didn't realise what she meant to me until she had left me alone. I began to find a way to get her back but nothing seems to work out perfectly till i came across an article about Lord Zakuza who helped a lot of people globally to get their relationships back. I made contact with him on his WhatsApp number via +1 740-573-9483 and he assured me that my wife will come back to me within 48 hours with his powerful magics and i paid 410 Euros for the materials needed for the work. Surprisingly, my wife came back home after 2 days saying that she still loves me and i swore never to cheat on her anymore. All thanks to Lord Zakuza. Email him via ( lordzakuza7@gmail.com ) or WhatsApp number via +1 740-573-9483.

    BeantwoordenVerwijderen